פיתוח אפליקציה

כך תיגשו לפיתוח אפליקציה

אנדרואיד מאפשרת לך לספק משאבים שונים למכשירים שונים. לדוגמה, ניתן ליצור פריסות שונות בגדלי מסך שונים. המערכת קובעת באיזו פריסה להשתמש בהתבסס על גודל המסך של המכשיר הנוכחי שלך. כך תיגשו לפיתוח אפליקציה.

כך תיגשו לפיתוח אפליקציה

כאשר נגשים לפתח אפליקציה ישנם כמה וכמה דברים שעלינו לקחת בחשבון. אחד מהדברים הוא כמובן הנושא. לאיזה נושא ומהו התוכן שלשמו אנו רוצים לפתח אפליקציה מסוימת. ישנם כל כך המון אפשרויות שכדאי להיות מודעים טוב למטרה.

על חומרה ואפליקציה

אם אחת מהתכונות של האפליקציה שלך זקוקה לחומרה ספציפית, כגון מצלמה, אתה יכול לשאול בזמן ההפעלה האם למכשיר יש חומרה זו או לא, ואז להשבית את התכונות המתאימות אם אין לה. אתה יכול לציין שהאפליקציה שלך דורשת חומרה מסוימת כך שגוגל פליי לא תאפשר להתקין את האפליקציה במכשירים בלעדיהן.

אפליקציות מספקות נקודות כניסה מרובות

אפליקציות אנדרואיד בנויות כשילוב של רכיבים הניתנים לניצול בנפרד. לדוגמה, פעילות היא סוג של רכיב אפליקציה המספק ממשק משתמש (UI).

הפעילות "העיקרית" מתחילה כאשר המשתמש מקיש על סמל האפליקציה שלך. אתה יכול גם להפנות את המשתמש לפעילות ממקומות אחרים, כגון הודעה או אפילו מאפליקציה אחרת.

רכיבי אפליקציה

רכיבי אפליקציה הם אבני הבניין החיוניות של אפליקציית Android. כל רכיב הוא נקודת כניסה דרכה המערכת או המשתמש יכולים להיכנס לאפליקציה שלך. חלק מהרכיבים תלויים באחרים.

ישנם ארבעה סוגים שונים של רכיבי אפליקציה:

  1. פעילויות
  2. שירותים
  3. מקלטים משודרים
  4. ספקי תוכן

סוגי מטרות

על פי אתר http://www.igates.co.il/ כל סוג משרת מטרה שונה ויש לו מחזור חיים מובחן המגדיר את אופן יצירת הרכיב וסופו של הרכיב. פעילות היא נקודת הכניסה עבור אינטראקציה עם המשתמש. הוא מייצג מסך יחיד עם ממשק משתמש.

לדוגמה, לאפליקציית דוא"ל עשויה להיות פעילות אחת המציגה רשימה של הודעות דוא"ל חדשות, פעילות נוספת לחיבור דוא"ל ופעילות נוספת לקריאת אימיילים. למרות שהפעילויות פועלות יחד ליצירת חווית משתמש מגובשת באפליקציית הדוא"ל, כל אחת מהן אינה תלויה באחרות.

Scroll to top