סרטי תדמית לעסק

3 סיבות לעשות סרטי תדמית לעסק

היום ניתן למצוא יותר ויותר בעלי עסקים וחברות, אשר בוחרים להשקיע בהפקה של סרטי תדמית לעסק. מדובר ללא ספק על אחת ההשקעות הנבונות והיעילות ביותר, היות ובאמצעות סרטון תדמית איכותי ומושקע, ניתן להגדיל בצורה משמעותית את מספר הלקוחות של העסק. כמובן שבאמצעות כמות לקוחות גדולה יותר, העסק יזכה לרווחים גדולים ומשמעותיים יותר. לכן מדובר על אחד הכלים השיווקיים המומלצים ביותר בשנים האחרונות, היות ולעומת דרכי שיווק אחרות, סרטון תדמית ברמה גבוהה יכול לשנות לחלוטין את המצב הכלכלי של העסק. חשוב כמובן לעבוד עם חברה מקצועית ומוכרת, שמתמחה בתחום ויש לה שנים של ניסיון. מומלץ תמיד לבקש לראות עבודות קודמות, במטרה לראות את סגנון הסרטונים ואת ההתאמה שלהם ללקוח.

סרטי תדמית לעסק – מהן הסיבות המרכזיות ביותר להשקיע בכך?

  1. מדובר על הדרך האפקטיבית ביותר להגדיל את החשיפה לעסק. באמצעות סרטון קצר האורך עד 3 דקות בלבד, ניתן לספק לצופים כמות עצומה של פרטים רלוונטיים ומשמעותיים עבור העסק. ניתן למשל להכיר לצופים את העסק, את הבעלים שלו ואת המוצרים או השירותים השונים שהוא מספק. זוהי דרך מעולה להדגיש את היתרונות של העסק ואת הייחודיות שלו בתחום.
  2. מדובר על הכלי היעיל ביותר להעברת מסרים. אם בעבר רוב האנשים נהגו לקרוא עיתונים או להתעכב על מאמרים וכתבות מעניינים, הרי שהיום רמת הסבלנות של רוב האנשים שואפת לאפס. מחקר שנערך בנושא מצא כי רוב האנשים יעדיפו לוותר על טקסטים ארוכים, אך ישמחו לצפות בסרטון ענייני שמספק להם את האינפורמציה הדרושה תוך דקות ספורות בלבד. למעשה, דקה אחת של צפייה בסרטון שוות ערך ל- 1.8 מיליון מילים, לכן בהחלט כדאי להשקיע בסרטון שיעביר את המסרים השיווקיים שלכם.
  3. רוב האנשים נוטים לזכור בצורה מדויקת יותר מידע שהם קלטו בווידאו, במקום מידע שהם קראו בטקסט כתוב. לכן זוהי הדרך הטובה ביותר להדגיש את היתרונות של העסק ואת הייחודיות שלו.

לסיכום, סרטי תדמית של וידאו גורו מהווים את הדרך היעילה והטובה ביותר כדי לשווק את העסק ולהכיר אותו ללקוחות פוטנציאלים חדשים.

Scroll to top