קידום בגוגל אורגני מול ממומן, 3 הבדלים משמעותיים

אין ספק שאחת מהשאלות המשמעותיות ביותר שמעסיקות את הדור שלנו, היא באיזו שיטה כדאי לקדם אתרים. האופציות המוכרות ביותר הן קידום אורגני אל מול קידום ממומן, ולכן, אם גם אתם מתלבטים לגבי השאלה הזאת, אתם לא לבד. מעוניינים לקבל מידע ולדעת מה עדיף? הינה מספר הבדלים משמעותיים שכדאי להיות מודעים להם: 

 

  • מהירות התגובה שונה: בעוד שכאשר אתם עובדים בשיטת הקידום הממומן אנשים רואים את המודעה שלכם, לוחצים עליה ואולי נכנסים לאתר שלכם, הרי שבקידום האורגני זה עובד אחרת. מהירות התגובה הרבה יותר איטית ולכן ברור מדוע זה לא יכול להתאים לכל אחד. קראו בלינק הזה מידע מקיף על קידום אורגני SEO.
  • רמת המורכבות: קידום ממומן אפשר לעשות בקלות, אפילו בלי הרבה ידע מוקדם. אתם נכנסים למקום הנכון בגוגל, בודקים כל מה שצריך, משלמים ובסופו של דבר נהנים ממודעה שמובילה אליכם גולשים. לעומת זאת, הקידום האורגני הרבה יותר מורכב כי הוא חולש על לא מעט שיטות ופלטפורמות שהמקדמים נעזרים בהם במקביל. 
  • רמת היעילות: זו אולי הנקודה המשמעותית ביותר, וכאן חשוב להבין: במקרה של הקידום הממומן, כאשר אתם מפסיקים לשלם המודעה שלכם נעלמת והיא כאילו לא הייתה קיימת מעולם. לעומת זאת, הקידום האורגני ממשיך גם אחרי זמן רב ולכן במקרים רבים היעילות שלו היא לטווח ארוך יותר. 

 

פנו אל הטובים ביותר 

בין אם אתם בוחרים באופציית הקידום האורגני ובין אם אתם מעדיפים קידום ממומן לאתר שלכם, כדאי שתתייעצו עם מי שמבין בתחום הזה. היום קידום אתרים זה מקצוע לכל דבר ועניין ולכן, אם אתם יכולים להיעזר במומחים של חברת SEO וכך לבצע את הקידום בצורה הרבה יותר טובה ויעילה, למה שתוותרו על כך? פנו אל מקדמי האתרים הכי טובים שיש ותראו שגם אתם תצליחו להגיע אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל, ממש בקרוב.

Scroll to top