הפקת כנסים וירטואליים - יותר קל או יותר מסובך

הפקת כנסים וירטואליים – יותר קל או יותר מסובך

כנס הוא אירוע שיש לו פוטנציאל להגשים אינספור יעדים חשובים, כמו הגדלת רשימת דיווק, בניית מוניטין והגדלת הכנסות. אבל שלא כמו כנס מסורתי, המתקיים באולם, כנס וירטואלי מייצר אתגרים חדשים, לצד יתרונות שקיימים רק בעולם הוירטואלי.

חברת קלידוסקופ הפקת אירועים מתמחה בדיוק בכנסים אלה.

יתרונות כנס וירטואלי

כנס וירטואלי חוסך למשתתפים הוצאות על דלק ומקומות חניה. במקרים מסוימים גם על תלבושת מתאימה, איפור ותסרוקת. הגעה לכנס וירטואלי גם אינה מחייבת נסיעה ולכן נחשבת ידידותית יותר לסביבה.

כתוצאה, פעמים רבות, מספר המשתתפים בכנס וירטואלי גדול יותר מאשר בכנס מסורתי.

איך זה נראה בפועל

כנס וירטואלי הוא אירוע מקוון, אינטראקטיבי, במהלכו מעבירים למשתתפים מסרים שיווקיים או הדרכתיים למשתתפים הרלוונטיים.

אורך הכנס משתנה בהתאם לצורך של מארגן האירוע וגם המבנה של הכנס יכול להשתנות:

אפשר לארגן כנס שיש בו "חדר" אחד בו כל המשתתפים נוכחים בשורה של הרצאות, המתקיימות אחת אחרי השנייה, או כמה "חדרים" בהם מתקיימות הרצאות שונות במקביל.

הוא יכול להיות חינמי או בתשלום וכן הלאה.

 

זה נשמע דומה מאוד לאירוע וובינר, אבל ההבדל הוא שכנס צריך לתת למשתתפים אפשרות לבצע גם נטוורקינג. לכן חשוב לאפשר לאורחי הכנס ליצור פרופיל אישי, לצ'וטט עם משתתפים אחרים בכנס, לכתוב פוסטים ולהגיב לפוסטים של משתתפים אחרים.

זהו אלמנט קריטי שיכול להגדיל את מספר המשתתפים בכנס באופן מהותי.

 

לסיכום

כנס וירטואלי הוא אירוע שחשוב להפיק, בעיקר כאשר אין אפשרות להפיק כנס מסורתי – בגלל נסיבות חיצוניות, כמו סגרי הקורונה שחווינו לאחרונה. אבל כנס וירטואלי הרבה יותר פשוט להפקה וגם למשתתפים יותר קל להגיע אליו. משום כך, הוא מתאים גם לארגונים שמעונינים לחסוך בעלויות ההפקה, להקל על התהליך ואף להעצים את המוניטין שלו בתור ארגון חדשני ומתקדם.

מעוניינים בחברה להפקת כנסים דיגיטליים היכנסו ללינק

Scroll to top