קריינות מקצועית לעסקים – מיתוג על קולי

עסקים רבים מפרסמים את עצמם בימינו באמצעות ג'ינגלים קליטים בתחנות רדיו ארציות, אזוריות או מקומיות וכן באמצעות סרטוני פרסום בכלי תקשורת שונים, כולל תוכן אינטרנטי המופץ דרך הרשתות החברתיות. 

כל ג'ינגל או סרטון מכיל את המידע הנחוץ שנועד למשוך קונים ולקוחות חדשים לעסק וגם להפוך אותו למותג מוכר ואטרקטיבי. לסרטונים ולג'ינגלים יש השפעה רבה ולכן מומלץ להשקיע בקריינות רהוטה ונמרצת, וזאת כדי למקסם את כמות ההאזנות והצפיות.

לשם כך צריך להשקיע גם בקריינים מקצועיים אשר יודעים להעביר מסר קליט וברור ונעזרים ביכולות ווקאליות מקצועיות. לכן קריינות פרסומות היא לא תחביב אלא מקצוע הדורש ידע מוקדם וניסיון מעשי.

מה לומדים בקורס קריינות מקצועית?

קריינות הינה כאמור מקצוע, וכל קריין מקצועי צריך לשלוט בכללים להגייה נכונה ובקול נעים, והקורס המקצועי כולל לימודיים עיוניים ומעשיים וכן תרגול של הטכניקות החשובות להרחבת השליטה על הקול ופיתוח דיקציה נכונה. 

כמו כן נלמדים תכנים אשר מאפשרים את הרחבת המנעד הקולי ושליטה מקסימלית בהפקת הקול, כדי שתוכלו להתאים את עצמכם לכל משימת קריינות מקצועית ועבור סוגים שונים של מוצרים. 

במסגרת הסרטון או הג'ינגל תצטרכו לשנות את הקצב והדיקציה בהתאם לאווירה הקשורה למוצר (רועש או שקט, למשל) ולכן השליטה כל כך חשובה ויש להימנע מקצב אחיד אשר נשמע "מתכתי".

פנייה לחברה אמינה

בשוק יש מספר חברות שמעבירות קורס קריינות מקצועית, ולכן חשוב למצוא חברה עם מוניטין והמלצות וזאת כדי להגדיל את סיכוייכם למצוא עבודה בתחום זה לאחר תום הלימודים. זכרו שלא מדובר בתחביב אלא במקצוע עם פוטנציאל הכנסות מבטיח.

Scroll to top