קידום חנות וירטואלית

במה שונה קידום חנות וירטואלית מקידום של אתר רגיל?

כל יזם או איש עסקים שטיפה חש את עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי מבין עד כמה הפוטנציאל הקיים ברשת מבחינת רווחים והכנסות הוא אדיר ובלתי נתפס. בכל יום נפתחות עוד ועוד חנויות אינטרנטיות בשלל תחומים כאשר אחד הדברים הכי חשובים בתהליך הזה נקרא קידום חנות וירטואלית. בדומה לקידום אורגני, מדובר בנישה ספציפית, זאת משום שלחנויות דיגיטליות מאפיינים טכניים קצת שונים בהשוואה לאתרי תוכן רגילים אותם אנו רוצים לקדם.

 

קידום חנות וירטואלית מה זה נותן?

פשוט מאוד. ככל שכל קידום אתר סחר שלנו ייעשה בצורה עקבית, שיטתית, מקצועית ויעילה, ככה גוגל או יותר נכון האלגוריתם של גוגל יחבב אותנו יותר והחנות שלנו תקודם במילות ביטוי ספציפיות רלוונטיות. למעשה, בסופו של דבר זה מוביל לכך שרמת החשיפה שלנו תעלה וכתוצאה מכך לעליה במכירות וזה בעצם מה שכל אחד שבבעלותו חנות אינטרנטית רוצה.

 

קידום חנות וירטואלית דגשים חשובים

  1. בצעו התאמה רספונסיבית לאייפדים, אייפונים, סמארטפונים המבוססים אנדרואיד, מכשירים ודפדפנים מכל הסוגים על מנת לאפשר לכל גולש מכל מקום לגלוש בחנות שלכם.
  2. השקיעו בתגיות מסוג מטא שנועדו להגדיר באופן ספציפי את צרכי המוצר שאתם מוכרים דרך החנות.
  3. השקיעו בבלוג מקורי ורלוונטי עם תכנים איכותיים המעניקים לגולש ערך מוסף.
  4. השתמשו בתגיות מסוג PAGINATION שעוזרות לנתב את המוצרים לפי קטגוריות.
  5. צרו דף בו הגולשים יוכלו להוסיף הערות והמלצות על המוצרים שלכם. דפים אלה מצוינים לתהליך קידום החנות ומשפרים את אחוזי ההקלקה בעשרות אחוזים.
  6. עשו שימוש בתמונות איכותיות של המוצרים שלכם.
  7. השקיעו בחוויית משתמש מעולה ונסו להיכנס לראשו וידיו של הגולש בעת הגלישה. החנות חייבת להיות נוחה, אינטואיטיבית ומהירה עבור הגולש ולכן חשוב להקפיד על אופטימיזציה למהירות דפי האתר, לבחון את זמני הטעינה ולהימנע מגורמים המאטים את הגלישה.
Scroll to top