סרטים פרסונלים – מה זה ולמה הם משמשים?
סרטים אישיים הם דרך מעניינת להציג את הרעיונות שלך. הם יכולים לשמש כדי להסביר את נקודת המבט שלך, להראות פרספקטיבה אחרת על נושא או לספק מידע רקע על נושא. סרטים אישיים הם דרך לבטא את הרגשות והרגשות שלך. הם משמשים בתקשורת אישית וניתן להשתמש בהם כדי להעביר סוגים שונים של רגשות ותחושות. רגשות ותחושות אלו יכולים להיות מוצגים חזותית או בצורה של טקסט כתוב. סרטים אישיים הם דרך להעביר מחשבות, רעיונות ויחס אישיים לחברי הקהל שלך, במיוחד כאשר הם לא מודעים לתהליך החשיבה שלך או לדעותיך. ישנם סוגים רבים של סרטים שתוכל ליצור עבור הפרויקט שלך בהתבסס על תרחישים, נושא וטכנולוגיה שונים המשמשים בפרויקט עצמו. נסה עם טכניקות שונות כגון צילום סטילס, אפקטים קוליים וגרפיקה בתנועה עד שתמצא אחד שעובד היטב עבור הפרויקט שלך.
להעביר מסרים דרך הדמויות:
הרעיון מאחורי סרטים פרסונלים הוא שהם יעזרו לאנשים שאינם טובים בעבודה יצירתית לבטא את רגשותיהם ורגשותיהם באמצעות המילים והתמונות שלהם בקלות רבה יותר מאשר באמצעות מילים או תמונות בלבד. הרעיון מאחורי זה הוא שכאשר אנו צופים בסרט, אנו יכולים להקרין את הרגשות שלנו על הדמויות שבו. אנחנו יכולים גם ללמוד מהם על ידי צפייה בהם מקיימים אינטראקציה זה עם זה ועם אנשים אחרים סביבם – הכל מבלי שנצטרך לחשוב על מה אנחנו רוצים אבל משהו חסר: אנשי סרט אישי לא יידעו שהם מצולמים. הסרט יוצג בפנינו במילים ובתמונות שלו, כך שלא נוכל לראות מה השחקנים מנסים להעביר במעשיהם. פרויקט הסרט הזה עבד לי טוב כי אני לא טוב בכתיבה יצירתית או באמנויות יצירתיות באופן כללי.
לסיכום; סרטים פרסונלים יכולים לשקף דעות, אמונות ומסרים שונים לקהל באמצעות סרט קצר/ארוך, בין אתם המצולמים או שיש דמויות ועלילה. אלה משמשים למגוון דברים כמו מיתוג ושיווק, קידום מסרים, בניית קהילה ועוד.
>אולי יעניין אתכם לקרוא גם על סרטי תדמית סייבר