לוגו לעסקים קטנים

מרביתם של בעלי העסקים מאמינים כי ברגע שבו הם יזדקקו לעיצוב לוגו זה יהיה כשכבר הם יצמחו ויהפכו לשם דבר בתחומם. זוהי טעות לחשוב כך, מכיוון שלוגו של חברה, קטנה כגדולה, מייצג את זהותה, והזהות של המותג חייבת להופיע כבר מתחילת פעילותו. הלוגו הוא שמטמיע את הרושם הראשוני על קהל הלקוחות שלנו בכל זמן. אם הייתם פוגשים בעסק ללא לוגו ובעסק עם לוגו, כששניהם מתחרים על אותו תחום – סביר להניח שהייתם מעדיפים את העסק שכן יש לו לוגו. לוגו לעסקים קטנים יכול לסייע ביצירת התדמית הנכונה עבור העסק ולגייס עבורו לקוחות חדשים בכל עת. כל המקדים לעשות כך זוכה ברווחים בטווח זמן ארוך יותר. זה המקום של העסק להחליט אם הוא משקיע בעצמו או לא, וזה מה שקהל גם מבין.

כאשר הלוגו שלכם מעוצב היטב, הוא מסייע לחברה שלכם להעביר את המסרים שלה, את האמונות שלה ואת הערכים שלה לקהל היעד. המיתוג בעצם משאיר חותם על ידי יצירה של זיכרון המותג ויצירה של השפעה חיובית על קהל היעד.

כוחו של הלוגו הוא עצום בתהליך מיתוג עסקים והוא חשוב גם לעסק קטן בדיוק כמו שהוא חשוב לעסק גדול, ואולי אף יותר חשוב מאשר לעסק גדול. קהל הלקוחות אשר נחשפו ללוגו שלכם בפעם הראשונה, ירגישו תחושת הזדהות והיכרות כאשר יחשפו אל הלוגו שלכם בפעם השנייה, השלישית, הרביעית וכו. וכך בעצם הסיכוי שיצרו קשר עם המותג הוא גבוה מאוד, גם אם לא עשו זאת בפעם הראשונה.

איך מעצבים לוגו לעסק קטן?

עיצוב לוגו לעסק קטן מתבצע בדיוק באותו אופן שבו מעצבים לוגו לכל עסק. יש לשלב את הפרמטרים המשקפים את החברה בצורה נכונה ולהעביר אותם באופן ברור וחד. תהליך עיצוב הלוגו מתחיל בהיכרות עם המותג – מה מייחד אותו, אילו ערכים היה רוצה לשקף, מהם היתרונות היחסיים שלו אל מול המתחרים ועוד. כלו אלו מסייעים באפיון הלוגו, על מנת שהמעצב יוכל להבין את הלך הרוח של הלוגו העתידי.

לוגו חייב להיות וקטורי

לוגו מקצועי חייב להיות וקטורי, על מנת שיוכל לשמש אתכם בכל פלטפורמות השיווק שתרצו להשתמש בהן בעתיד – באתר, בפייסבוק, בשלטי חוצות, בהדפסה על חולצות ובכל דרך שתרצו לעשות בו שימוש.

ייחודיות היא שם המשחק!

הלוגו חייב להיות מעוצב אישית. שימו לב שישנם אתרים רבים שמציעים לעשות שימוש במאגרי לוגואים מוכנים, בהם ניתן לשנות את שם העסק והופ, יש לכם לוגו. אלא, שמדובר בלוגו שאינו ייחודי, כיוון שכל בעל עסק יכול להשתמש באותם עיצובים בדיוק. ואם הלוגו שלכם לא ייחודי, גם העסק שלכם לא ייחודי, מה שמעביר מסר של משרה חוסר מקוריות וחוסר מקצועיות.

זכרו, לוגו שמשקף את ערכי העברה באופן מדויק הוא הלוגו המושלם עבור העסק שלכם, בין אם העסק גדול או קטן.

Default
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 סיבות להיעזר בשירותיה של חברת SEO
אם בחרתם לקדם את האתר שלכם בגוגל סביר להניח שעשיתם את הבחירה הנכונה. קידום אורגני היא מטכניקות הפרסום...
קרא עוד »
אוק 07, 2021
למי קשה יותר להיגמל מהרטבת לילה לפי ד"ר קובי שגיא וד"ר טל שגיא
הרטבת לילה נחשבת לאחד הסיוטים הקשים ביותר של לא מעט הורים. אומנם עד גיל מסוים מדובר על תופעה טבעית...
קרא עוד »
פבר 24, 2020
קידום בגוגל אורגני מול ממומן, 3 הבדלים משמעותיים
אין ספק שאחת מהשאלות המשמעותיות ביותר שמעסיקות את הדור שלנו, היא באיזו שיטה כדאי לקדם אתרים. האופציות...
קרא עוד »
דצמ 03, 2020