לידים

הדרך שלכם להשיג יותר לידים

כיום כל יועץ עסקי יאמר לכם את המונח לידים כבר בראשית הדרך. וזאת כי תהליכי המכירה והשיווק הינם הדרגתיים ועוברים שלבים שונים. לרוב לקוח לא מחליט באבחה של רגע לפנות דווקא לבית עסק מסוים כדי לבצע רכישה. הוא בוחן אפשרויות, מנסה להכיר אילו אפשרויות קיימות, והוא מקבל את ההחלטה רק לאחר זמן מה. היות שכך עלינו ליצור קשר כלשהו עם לקוחות פוטנציאליים משלנו, ולרכך בהדרגה את הקשר ואת ההיכרות ביננו. כך שבבוא העת הלקוחות הללו ידעו אל מי לפנות על מנת לבצע קניה.

הלידים שלכם ואתם

לא כל ליד יהפוך בבוא הזמן ללקוח משלם. אלא רק אחוז מסוים מקרב הלידים שפונים אל עסקים בישראל. היות שכך עלינו לצבור כמות מרשימה של לידים, על מנת שנוכל לבנות לעצמנו מעגל לקוחות מספק שיחזיק את העסק שלנו ויצדיק את הפעילות שלנו. כאן אנחנו מתמודדים מול השאלה הבסיסית – איך משיגים לידים? כיצד נצליח לאסוף לקוחות מתעניינים שעשויים לרצות את המוצרים שלנו או לרכוש את השירות שלנו?

נותנים ומשקיעים על מנת ליצור מעגל נאמן

הדרך המומלצת היא נתינה. כיום עוד ועוד בעלי עסק מפנימים כי זו הדרך הנכונה. ואם בעבר ידענו שהלקוח משלם ונותן לבעל העסק. כיום האווירה השתנתה כליל. בעל העסק נותן מידע, מספק מדריכים, מפרגן מוצרי קידום מכירות ויוצר מערכת קשרים שהולכת ומעמיקה עם הזמן. המטרה הינה לבסס את הקשר ולהביא לכך שהלקוח יפנה אליו בסופו של דבר על מנת להזמין שירות או לרכוש מוצרים. הרכישה הזו והפיכת הלקוח לקונה נאמן ועקבי. מה שמצדיק בסופו של דבר את ההשקעה הרבה בלידים.

שיתופי פעולה הדדיים להגדלת מספר הלידים

כדי לקדם את העסק ולהגדיל את מספר הלידים ניתן לבצע פעולות נוספות. אחת מהן היא ליצור שיתופי פעולה עם עמיתים – בעלי עסקים שעוסקים אף הם בתחומי עיסוק שמיועדים לאותו קהל יעד כמו שלכם. שיתוף הפעולה מאפשר לבעל העסק להציע ללקוחות שלו היכרות עם בעל עסק נוסף. כך כל אחד מבין השניים מרחיבים את מספר הלידים שלהם.

Scroll to top